بازداشت دزدان میلیاردر بابلسر / همه فن حریف بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی بابلسر در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت:در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری 11 و 12 این فرماندهی در یک اقدام مشترک پس از رصدهای اطلاعاتی و پلیسی متوجه شدن که اعضای این باند با اجاره یک منزل مسکونی در خط ساحلی فعالیت نموده که پس از شناسایی با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در بازرسی از منزل متهمان کلیه اموال سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال کشف و در ادامه بازرسی از مخفیگاه آنها، اموالی شامل انواع مهرهای جعلی اعم از مهر بانک مرکزی و مهر مخصوص بانکی، برابر با اصل، مهر پلمپ و تعداد کثیری اوراق اسناد بانکی و ارزهای تقلبی اعم از دلار و یورو به همراه یک عدد شمش تقلبی طلا کشف شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد جاعلان برای افرادی که متقاضی معرفی نامه به بانک و اخذ تسهیلات بانکی بوده اند علاوه بر تشکیل مدارک و اوراق مورد نیاز، اقدام به سرقت از آن منزل هم می‌کردند.

سرهنگ افضلی با بیان اینکه این افراد داری سوابق کیفری متعدد بودند، تاکنون به 3 فقره سرقت منزل اعتراف و تعداد 25 بسته 100 دلاری جعلی و تعداد 3 بسته 500 یوروی جعلی و 7 عدد مهر و پرچسب های بانک مرکزی کشف شد، تصریح کرد: متهمان برای تحقیقات تکمیلی با دستور قضائی روانه زندان شدند.

کدخبر: 939558 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟