بازداشت 2 قاتل مسلح در زاهدان

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان رییس پلیس سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز 29 شهریور ماه سال جاری به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به قتل یک شهروند در یکی از محلات شهرستان زاهدان، بلافاصله مأموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد 2 نفر به هویت معلوم به دلیل اختلافات شخصی و قبلی با سلاح شکاری به سمت یکی از شهروندان اقدام به تیراندازی کرده که علاوه بر قتل منجر به ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و سپس با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری از محل متواری شده است.

سردار جلیلیان تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری قاتلان متواری آغاز که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهشان در یکی از محلات شهرستان زاهدان شناسایی و در عملیات پلیسی دستگیر که در تحقیقات تکمیلی پلیس به بزه انتسابی اعتراف نمودند.

فرمانده انتظامی استان در پایان خاطر نشان کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 939347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟