حمله خونین خرس قهوه ای به 3 مرندی ! / خرس الان کجاست ؟!

به گزارش رکنا، حیدر علی امیرزاده در این خصوص گفت: بر اساس گزارش واصله از پاسگاه نیروی انتظامی ترکمانچای مبنی بر حمله خرس قهوه‌ای مهاجم به سه نفر شامل دو زن و یک مرد از اهالی روستای یالقوز آغاج از توابع بخش ترکمانچای این شهرستان در دامنه‌های بزقوش، ماموران یگان حفاظت محیط زیست میانه این افراد را به بیمارستان برکت این شهرستان انتقال دادند.

وی ادامه داد: مصدومان از ناحیه سینه و دست و پا زخمی هستند که یک نفر از آن‌ها پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده ولی دونفر دیگر هنوز تحت درمان قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه منطقه بزقوش زیستگاه خرس قهوه ای بوده و پراکنش خرس در این منطقه زیاد است، افزود: اتفاقات و آسیب دیدن انسان در مواجه با خرس، مواجه ناگهانی است که موجب واکنش خرس خواهد شد، توصیه می‌کنیم اهالی در زمان‌های خلوت از حضور در این مناطق پرهیز کنند و در صورت مواجهه با این‌گونه حیوانات آرامش خود را حفظ کرده و به هیچ وجه حالت تهاجمی نگیرند تا خرس از آن‌ها احساس ترس نکند چرا که تمام حملات به دلیل احساس ترس حیوان به وجود می‌آید.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان میانه اضافه کرد: خرس مهاجم فعلا متواری شده و حال عمومی مصدومین خوب بوده و تحت مراقبت هستند.

کدخبر: 939157 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟