پدر غیرتی اول برادرش را کشت بعد دختر 14 ساله اش / در فیلم سیاه چه دید؟ + جزییات

به گزارش رکنا، اوایل سال ۱۴۰۱ زن میانسالی به پلیس آگاهی رفت و از ناپدید شدن پسر ۲۹ ساله‌اش به نام اعلا خبر داد.

زن افغان گفت: من و 2 پسرم چند سال قبل برای زندگی به ایران آمدیم. دو پسرم در منطقه شریف آباد کارگری می‌کنند اما دو روز است پسر کوچکم اعلا ناپدید شده و خبری از او ندارم. او آخرین بار همراه برادر بزرگش عطا بیرون رفته بود که دیگر باز نگشت. پسر بزرگم مدعی است از سرنوشت برادرش بی اطلاع است.

با این شکایت تلاش برای افشای راز ناپدید شدن مرد افغان آغاز شد و ماموران در نخستین گام از بررسی‌ها به پرس و جو از برادر ۳۵ ساله وی به نام عطا پرداختند.

اعتراف به قتل برادر

 عطا سعی داشت خودش را بی‌اطلاع از ماجرای ناپدید شدن برادرش نشان دهد اما وقتی در بن‌بست اطلاعاتی گرفتار شد پرده از جنایت شوم برداشت و به قتل برادر کوچکش اعتراف کرد.

 وی گفت: چند روز قبل دختر ۱۴ ساله ام به نام الناز رازی را برایم برملا کرد که زندگی ام  را سیاه کرد. الناز می‌گفت عمویش در غیاب من و همسرم  او را آزار داده و از او فیلم‌های سیاه تهیه کرده است. من حرف‌های دختر نوجوانم را باور نکردم و از او خواستم برای اثبات ادعایش گوشی موبایل برادرم را که حاوی عکس و فیلم‌های سیاه بود به من نشان دهد.

وی ادامه داد:عصر همان روز الناز به خانه مادرم رفته و پنهانی گوشی موبایل برادرم را برداشته و به خانه آورده بود. وقتی  گوشی موبایل برادر کوچکم اعلا را دیدم شوکه شدم و فهمیدم دخترم درست می‌گوید. من آنجا تصمیم به قتل برادرم گرفتم. همان موقع با اعلا تماس گرفتم و او را به بیابان‌های شریف آباد کشاندم و او را کشتم .چون مستحق مرگ بود.

با اظهارات این مرد ماموران بقایای جسد  را در بیابان‌های شریف آباد یافتند.

راز دومین جنایت

 اما در این میان همسر عطا راز جنایتی دیگر را فاش کرد.

وی گفت: صبح همان روز شوهرم به بهانه خرید لباس ،دخترم را از خانه بیرون برد .اما شب به تنهایی به خانه برگشت و گفت دخترمان را به افغانستان فرستاده است و نباید دیگر سراغی از الناز بگیرم.من حرف‌های شوهرم را باور نکردم و گمان می‌کنم شوهرم بلایی سر دخترم آورده باشد.

 با اظهارات این زن عطا بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار به قتل دختر نوجوانش اعتراف کرد.

اعتراف به قتل دختر نوجوان

 وی گفت: صبح همان روز به بهانه خرید لباس الناز را به بیابان‌های حاشیه تهران بردم. من برایش صبحانه خریدم و منتظر ماندم تا صبحانه اش را بخورد. سپس با چاقو به قلبش زدم و او را کشتم و جسد را در شکافی که در زمین حفر شده بود انداختم و به خانه برگشتم .او قربانی جنایت سیاه برادرم بود و  باید کشته می‌شد.

 با اعترافات تکان دهنده این مرد جستجو برای یافتن اثری از جسد دختر نوجوان آغاز شد و ماموران فقط توانستند کفش، لباس و بخش‌هایی از استخوان‌های دختر نوجوان را پیدا کنند. شواهد نشان می‌داد جسد دختر نوجوان از سوی حیوانات وحشی  خورده شده است.

اعلام گذشت

 پرونده دو جنایت با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به آنها رسیدگی شود. در این میان مادر و همسر عطا در دادگاه حاضر شدند و اعلام گذشت کردند.

کدخبر: 938855 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟