قمه کشی در تالار عروسی / 14 کاشانی روانه بیمارستان شدند

 سرهنگ ایرج کاکاوند با اشاره به دستگیری عاملان درگیری در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی حاشیه شهر کاشان یک درگیری صورت گرفته بود و مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی منتقل شده بودند.

وی با بیان اینکه اطرافیان مصدومین حالت غیرعادی داشتند، افزود: اطرافیان در بیمارستان شهید بهشتی کاشان حاضر و در قسمت اورژانس بیمارستان با استفاده از سلاح سرد با همدیگر درگیر و باعث اخلال در نظم بیمارستان، ایجاد رعب و وحشت بیماران و کادر درمان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان ضمن اشاره به شناسایی عوامل این درگیری ابراز داشت: با توجه به لزوم برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان، بلافاصله موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

کاکاوند افزود: مأموران انتظامی بلافاصله در محل حاضر و در یک اقدام ۱۴ نفر از عاملین درگیری را که از محل متواری و در محیط پیرامونی و داخل بیمارستان مخفی شده بودند به همراه ۹ قبضه سلاح سرد و مقادیری انواع مواد مخدر دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه باحضور به موقع پلیس به هیچیک از بیماران و کادر درمان آسیبی نرسید و متهمان به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تاکید کرد: پلیس با هرگونه قدرت نمایی و هنجارشکنی توسط اراذل و مخلان نظم و امنیت برابر با قانون برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 938579 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟