تجاوز اقدام شنیعی است که توسط یک فرد علیه فرد دیگری صورت می گیرد. تجاوز به معنای نزدیکی با یک فرد بدون اجازه و رضایت اوست. حکم تجاوز به زن در ایران اعدام است. در ادامه یک خبر عجیب درباره تجاوز قتل مادر دو شاگرد فوتبال توسط مربی آنها می‌خوانید.

مربی فوتبال که ۴۲ سال پیش مادر دو شاگردش را مورد تجاوز قرار داده و کشته بود بالاخره دستگیر شد.

همشهری نوشت، در سال۱۹۸۱، لیندا اسلاتن، ۳۱ساله زمانی که پسران کوچکش در خانه خواب بودند، به قتل رسید و صبح روز بعد جسدش درحالی‌که یک سیم به دور گردنش پیچیده شده بود، پیدا شد.

وقتی پلیس در محل جنایت حاضر شد، معلوم شد که لیندا(مقتول) به‌طرز وحشیانه‌ای مورد تجاوز قرار گرفته و سپس خفه شده است. کارآگاهان در آن زمان گفتند که باز بودن پنجره نشان می‌دهد قاتل مخفیانه وارد خانه شده و دست به این جنایت هولناک زده است.

تنها سرنخ به جا مانده در صحنه جنایت اثر انگشتی بود که روی پنجره به چشم می‌خورد. در تحقیقات اولیه پلیس فلوریدا ۲نفر تحت بازجویی‌ قرار گرفتند. فرانک اسلاتن، همسر سابق لیندا که سابقه بدرفتاری با او را داشت و همچنین مردی به نام میلز که به‌عنوان مربی فوتبال فرزندان مقتول به این خانه رفت‌وآمد داشت اما هر دوی آنها اظهار بی‌گناهی کردند و خیلی زود آزاد شدند.

پس از قتل لیندا در تمام این سال‌ها پسرهایش با مادر بزرگ‌شان زندگی کردند. این در حالی بود که پسران مقتول در همه این سال‌ها رابطه‌ای بسیار صمیمی با میلز، مربی‌ فوتبال‌شان داشتند و حتی عکس او را در اتاق‌شان به دیوار زده بودند. اما حالا و بعد از گذشت ۴دهه از قتل لیندا، پلیس از طریق دی‌ان‌ای موفق شده عامل جنایت را دستگیر کند و او کسی نیست جز مربی فوتبال فرزندان مقتول، مردی که فرزندان مقتول او را مثل پدرشان دوست داشتند و عکس وی را به دیوار اتاق‌شان زده بودند.

ماجرای شناسایی میلز از این قرار بود که وی مدتی قبل به‌دلیل جعل وصیت‌نامه دستگیر شد. وقتی اثر انگشت او روی وصیت‌نامه جعلی بررسی شد، معلوم شد که این اثر انگشت با اثر انگشتی که سال‌ها قبل بر شیشه پنجره اتاق مقتول جا مانده بود مطابقت دارد.

به این ترتیب اسرار جنایت فاش و مرد جنایتکار دستگیر شد. او در بازجویی‌ها به قتل لیندا اعتراف کرد و گفت: شب حادثه افکار شیطانی باعث شد که به خانه لیندا بروم. اطراف را گشتم و دیدم پنجره‌ اتاق خواب او باز است. وارد خانه شده و با وارد کردن ضربه‌ای به سرش او را بی‌هوش و به او تجاوز و سپس خفه‌اش کردم. اما عذاب وجدان در این سال‌ها باعث شد که از فرزندانش حمایت کنم و مانند یک پدر به آنها نزدیک شوم. بعد از اعتراف میلز او به حبس ابد بدون امکان آزادی مشروط محکوم شد.

کدخبر: 938576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟