عامل جنایت با سلاح گرم دستگیر شد / او به مدت یکسال زندگی مخفیانه داشت + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل اله سواری پور رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا با بیان اینکه رسیدگی به این پرونده از آبان ماه سال گذشته در جریان درگیری ۱۵ شرور و قاچاقچی مواد مخدر در شهریار شروع شد گفت: این درگیری که به خاطر اختلاف در معامله مواد مخدر بین ۳ نفرو ۱۲ تن دیگر صورت گرفته بود باعث زخمی شدن یک تن و کشته شدن فرد دیگری در تیراندازی مرگبار شد.

خیلی زود تیمی ازماموران گشت ویژه کلانتری به بوستان ۲۲ بهمن شهریار رفتند و بیشتر متهمان را دستگیر کردند این درحالی بود که یکی از متهمان که عامل اصلی تیراندازی در درگیری بود متواری بود.

پس از تحقیقات گسترده کارآگاهان و شناسایی تک‌تک متهمان وبازجویی ازآنها مشخص شد که درگیری بین ۱۵قاچاقچی دارای سابقه شرارت بر سر معامله مواد مخدر صورت گرفته است .

در ادامه پیگیری پلیس غرب استان تهران کارآگاهان جنایی توانستند صبح دیروز پس از گذشت یکسال از وقوع نزاع مرگبار متهن اصلی پرونده را در یک عملیات فراستان و غافلگیرانه در گیلان شناسایی و دستگیر کنند.

عامل جنایت که پس از دستگیری به شدت شوکه شده بود و پلیس دو اسلحه کلت کمری از مخفیگاهش کشف کرده بود در حالی که شرکت در نزاع دسته جمعی را قبول داشت مدعی شد که او عامل جنایت نیست. کارآگاهان در ادامه بازجویی های فنی کارآگاهان جنایی  سرانجام توانستند از وی اعتراف بگیرند. این متهم پیش از این نیز به اتهام اوباشگری و فروش مواد مخدر دستگیر شده بود.

کدخبر: 938372 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟