بدهی مالی جان پسر جوان را گرفت / قاتل فراری چه نسبتی با مقتول داشت؟

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی‌پور گودرزی روز پنجشنبه اظهار کرد: ۲۲ اسفند سال گذشته کشف جسد پسر جوانی در یکی از شهرک‌های صنعتی شهر ری از سوی رهگذران به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده شد؛ با اعلام این خبر تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شده و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی ادامه داد: تیم جنایی در محل حادثه با جسد پسر جوانی مواجه شدند که از ناحیه ران پا هدف ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نشان می‌داد مقتول کارگر یکی از کارگاه‌های اطراف بوده و ساعتی قبل از این جنایت هولناک با دوست خود به نام حامد، قرار ملاقات داشته است.

این مقام ارشد انتظامی تاکید کرد: این سرنخ کافی بود تا اقدامات اطلاعاتی کلید زده شود و در نخستین گام مشخص شد، مقتول با حامد اختلافات مالی گسترده‌ای داشت؛ قاتل پس از ارتکاب جنایت به محل نامشخصی واقع در شمال کشور رفته و مخفی شده است.

وی افزود: تحقیقات در رابطه با این پرونده ادامه داشت تا اینکه مهر ماه امسال کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ با تحقیقات شبانه‌روزی پی بردند، قاتل به اطراف تهران بازگشته و در خانه نیمه‌کاره‌ای زندگی می‌کند؛ این سرنخ مهم باعث شد تا متهم در یک قدمی بازداشت قرار بگیرد.

سردار ولی‌پور گودرزی با اشاره به اینکه کارآگاهان در گام بعدی بی‌درنگ راهی محل موردنظر در سه‌راه آدران شده و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهم را در زمان مناسب با یک عملیات غافلگیرانه به دام انداختند، یادآور شد: مرد جنایتکار پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی در همان بازجویی‌های اولیه به قتل دوست خود اعتراف کرد و گفت با مقتول دوست بودم اما او مبلغ زیادی از من پول قرض گرفته و حاضر به بازگرداندن نبود و به همین خاطر چند باری سر همین موضوع با او درگیر شدم.

این مقام ارشد انتظامی افزود: بنا به گفته قاتل روز حادثه وی با مقتول قرار ملاقات گذاشته و موضوع را مطرح کرد اما باز هم قاتل حاضر به برگرداندن پولش نبود؛ به همین دلیل درگیری بین آنها آغاز و در جریان این نزاع با چاقو به ران پای مقتول ضربه زده و مرتکب جنایت شده است.

سردار ولی‌پور گودرزی گفت: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 938312 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟