خانه قاچاقچی سابقه دار در تالش انبار مواد مخدر بود

به گزارش رکنا از گیلان، سرهنگ محمد رستمی ، مواد مخدر و بلای خانمان‌سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان کرد و اظهار داشت: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی در ادامه گفت: در راستای مقابله با سوداگران مرگ و در پی دریافت خبر فعالیت فردی در امر فروش مواد مخدر در شهرستان تالش، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش بیان داشت: پلیس با انجام اقدامات نامحسوس و تحقیقات به عمل آمده پس از اطمینان از صحت موضوع، متهم مورد نظر و محل سکونت وی را شناسایی و با هماهنگی قضائی به آدرس این مکان اعزام شدند.

این مقام انتظامی از کشف 13 کیلو و 150 گرم تریاک و 2 کیلو و 920 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در بازرسی از منزل متهم خبر داد و افزود: قاچاقچی 28 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ رستمی در پایان ضمن تاکید بر هوشیاری خانواده‌ها از آنها خواست برای ریشه کن کردن اعتیاد که موجب تباهی جوانان و نوجوانان می‌شود ضمن همکاری با مجموعه انتظامی، هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

مرجان گودرزی /گیلان 

کدخبر: 937506 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟