قتل خونین مرد جوان در غرب تهران / انگیزه قاتل چاقو به دست لو رفت

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در غرب استان تهران و دریافت این خبر، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با بررسی جسد مقتول آثار ضربات متعدد چاقو روی شانه، سینه و کمر مقتول مشاهده و پس از آن طی تحقیقات میدانی و اطلاعاتی دریافتند؛ 2 مرد پس از درگیری در کشور افغانستان به دلایل شخصی به ایران مهاجرت می کنندو  با توجه به اینکه این دو کماکان با هم مشکل داشتند، قاتل شبانه به سراغ مقتول رفته و وی را با ضربات چاقو به قتل می رساند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ادامه  با توجه به اینکه متهم پس از ارتکاب قتل متواری شده سریعا تحقیقات خود را شروع کردند و بدست آوردند که قاتل خود را به یکی از کلانتری های غرب تهران معرفی و سپس کارآگاهان وی را به اداره دهم پلیس انتقال دادند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه با بیان اینکه متهم صراحتا به ارتکاب قتل معترف شد عنوان کرد: قاتل در بخشی از صحبت هایش اقرار داشت که با مقتول در گذشته مشکلات شخصی داشته و پس از اینکه به ایران مهاجرت می کنند مخفیگاه مقتول را شناسایی و به همراه یک نفر دیگر به سراغ وی رفته و او را به قتل می رساند.

رئیس پلیس آگاهی تهران افزود: کارآگاهان نیز در ادامه با استفاده از فنون بازجویی مخفیگاه همدست قاتل را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به اداره دهم انتقال دادند.

سردار ولیپور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان صراحتا به ارتکاب جرم معترف شدند، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، با توجه به ارتکاب قتل عمد به زندان انتقال یافتند.

کدخبر: 937438 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟