2 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند / 2 کیلوگرم تریاک را بلعیده بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی اسفراین در گفت‌وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی ماموران پلیس مواد مخدر و اطلاع از حمل و انتقال مقداری مواد مخدر از استان‌های جنوبی به شهرستان اسفراین بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مواد مخدر با اجرای ایست و بازرسی در محور سبزوار به اسفراین خودرو متهمان را شناسایی کردند، گفت: با سرعت عمل و هوشیاری ماموران ۲ متهم دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و خودرویشان به پارکینگ منتقل شد. 

فرمانده انتظامی اسفراین در ادامه با اشاره به اینکه متهمان برای انجام سونوگرافی به بیمارستان اعزام شدند، افزود: پس از اعلام نظریه پزشک متخصص مبنی بر وجود مواد در داخل معده متهمان، با نظارت کادر پزشکی و مراقبت عوامل انتظامی مقدار ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد مخدر تریاک که در داخل معده‌شان جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند، تصریح کرد: پلیس با افرادی که امنیت و سلامت شهروندان را مختل کنند با قدرت برخورد خواهد کرد و انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 936991 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟