فیلم تعقیب و گریز نفسگیر مرد کوئیک سوار در جنوب تهران / ببینید + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح این خبر بیان داشت: 19 مهرماه امسال ماموران عملیات کلانتری 173 امین آباد در پی پوشش دهی انتظامی سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کوییک سفید رنگ در محور ری- ورامین مشکوک می شوند.

وی افزود: پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص می شود خودرو دارای دستور توقیف از مقام قضائی می باشد که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و  دستور توقف خودرو را اعلام ولی راننده بدون توجه به دستور پلیس به سرعت از متوارمی شود و بدین ترتیب عملیات تعقیب و گریز آغاز می شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد: پس از طی چند کیلومتر تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، خودرو در ابتدای شهر قلعه نو متوقف و در بازرسی از داخل خودرو، بیش از 15هزار عدد قرص و 116 لیتر شربت روانگردان و همچنین  6 لیتر شربت تریاک کشف شد.

سرهنگ طرهانی به دستگیری راننده خودرو اشاره و ابراز  داشت: متهم در کلانتری به جرم ارتکابی اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی جهت سیر مراحل قانونی اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در خاتمه از  شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس110 و کلانتری محل سکونت خود گزارش کنند.

کدخبر: 936927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟