بازداشت زن تیبا سوار در قزوین / محموله ممنوعه داشت + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد علی بیگی ضمن بیان جزییات این خبر، تصریح کرد: طی عملیات مشترک پلیس قزوین با فرماندهی انتظامی استان گیلان و با اطلاع از ورود مقادیری موادمخدر به قزوین، موضوع در دستور کار این مرکز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با اشراف اطلاعاتی پلیس استان قزوین، یک دستگاه سواری تیبا که حامل موادمخدر از استان کرمان بود، شناسایی و سرانجام خودرو حامل مواد در آزادراه قزوین - رشت توفیف شد.

وی اضافه کرد: پس از توقیف خودرو ۱۴.۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و حامل مواد که یک زن بود نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شد.

به گفته این مسوول انتظامی، بالا بودن اشراف اطلاعاتی در پلیس قزوین باعث شده که در نیمه نخست سال جاری بیش از ۲۶ عملیات مشترک با استان‌های دیگر کشور اجرایی شود و در این رابطه قاچاقچیان عمده در مسیر عبور از این استان بازداشت شوند.

سرهنگ علی بیگی، مبارزه با موادمخدر و سوداگران مرگ را در اولویت کاری پلیس برشمرد و اظهار کرد:‌ قاچاقچیان موادمخدر نقش منفی و مخربی را در جامعه برجای می‌گذارند که پلیس تمام تلاش خود را برای انهدام و نابودی این دسته از افراد به کار بسته و هیچگونه اغماضی در این رابطه را نمی پذیرد.

 

کدخبر: 936844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟