شلیک های وحشت آور شکارچیان مسلح به محیط بانان شاهرودی + جزییات

به گزارش رکنا، بهرام علی ظاهری صبح شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه در پی اعلام وجود شکارچیان متخلف در منطقه خوش ییلاق شاهرود تیمی از یگان حفاظت همراه با رئیس اداره محیط زیست شاهرود عازم این منطقه شدند، ابراز داشت: شواهد حاکی از وجود 4 نفر سوار بر 2 موتور در منطقه بودند.

وی بابیان اینکه این اتفاق حوالی ساعت ۱۰ شب گذشته به وقوع پیوست، افزود: شکارچیان با سلاح گرم در دست مورد شناسایی قرار گرفتند.

رئیس اداره محیط زیست استان سمنان با بیان اینکه متخلفان بدون توجه به فرمان ایست محیط بانان به راه خود ادامه دادند، ابراز داشت: با واژگون شدن یکی از موتورسیکلت‌ها یکی از متخلفان دستگیر شد.

ظاهری ضمن بیان اینکه دیگر راکب این موتورسیکلت متواری و هنگام فرار به سمت مأموران ما تیراندازی کرد، بیان داشت: خوشبختانه آسیبی به محیط‌بانان منطقه وارد نشد اما تلاش برای دستگیری 3 متواری دیگر ادامه دارد.

وی بابیان اینکه پرونده در دست پیگیری است، افزود: از خورجین این موتورسیکلت لاشه سه رأس گوسفند وحشی تازه شکار شده همراه با ۲۹ فشنگ کشف شده است.

14 مرداد ماه امسال نیز حادثه مشابهی در تپال شاهرود رخ داد و علیرضا دزیانیان محیط بان نمونه کشوری مورد سو قصد قرار گرفت و برای یک هفته در بیمارستان بستری بود. تکرار این حوادث دوست داران محیط زیست و مردم شهرستان را نگران کرده است.

کدخبر: 936780 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟