قاتل شرور بعد از 24 سال دستگیر شد/ ماجرای این قتل چه بود؟

به گزارش رکنا به نقل از ای بی سی، 16 سپتامبر 1999، در حالی که خسوس انریکه گارزا 19 ساله در یک خودرو در بلوار میامی شمالی در دورهام نشسته بود، هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد. به دنبال این تیراندازی، پلیس توسط افراد حاضر درخیابان در جریان قرار گرفت و وارد ماجرا شد. تحقیقات اولیه پلیس نشان داد که خسوس بر اثر یک انتقام جویی به قتل رسیده است.

خسوس و ساتورنینو دوستان قدیمی بودند، اما وقتی خسوس به دختر مورد علاقه دوستش پیشنهاد ازدواج داد، ساتورنینو نتوانست این قضیه را بپذیرد. در ابتدا به او هشدار داد اما هشدارهایش تاثیری نداشت. بنابراین قاتل تصمیم گرفت که در یک فرصت مناسب شریک عشقی خود را از بین ببرد. روز حادثه نیز ساتورنینو به دنبال خسوس راه افتاد تا در یک فرصت مناسب او را از سر راه خود بر دارد. وقتی خسوس سوار بر ماشین در بلوار میامی توقف کرد، ساتورنینو فرصت را مناسب دانست و به او شلیک کرد و گریخت.

سرنخ‌های موجود پلیس را به ساتورنینو گوتیرزگارسیا عامل جنایت رساند. با این وجود، پلیس هرگز نتوانست ساتورنینو (قاتل) را پیدا کند. تا سال‌ها تیمی از کارآگاهان پلیس ایالتی در حال تحقیق روی این پرونده بودند اما هیچ سرنخی به‌دست نیامد.

با گذشت زمان، از آنجا که تلاش پلیس برای دستگیری این جنایت کار متوقف شده بود و تحقیقات پلیس نیز به بن‌بست رسید اما تلاش برای دستگیری قاتل بار دیگر آغاز شد. کاراگاهان پلیس از روی شواهد و مدارک جدیدی که به دست آوردند متوجه شدند که ساتورنینو (قاتل) در مونت ایری زندگی می‌کند.

در 7 اکتبر 2023، کلانتر شهر ساری حکم دستگیری ساتورنینو را صادر کرد و پلیس او را که اکنون 46 سال سن دارد، در خانه‌اش دستگیر کردند.

ساتورنینو به زندان دورهام منتقل شد و در حال حاضر بدون وثیقه در بازداشت به سر می‌برد. اداره پلیس دورهام اعلام کرد که به زودی محاکمه ساتورنینو آغاز خواهد شد و صبر خانواده خسوس و همراهی آنان به حل شدن این پرونده کمک بزرگی کرد.

 

کدخبر: 936625 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟