در تشخیص هویت پلیس آگاهی چه می گذرد / تشخیص امضای جعلی یکی از کارهای تیم تشخیص هویت

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت صبح امروز در خصوص اقدامات تیم تشخیص هویت در پلیس آگاهی تهران بزرگ توضیح داد.

این مقام ارشد انتظامی گفت : اولویت پلیس اگاهی کشف علمی جرم است و یکی از یگان های ما در بحث کشف جرم فعال است و کمک حال همکاران دیگر می باشد مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی می باشد.

وی افزود : در تشخیص هویت یک قسمت دیگر تحت عنوان بررسی وقوع صحنه جرم وجود دارد که صحنه وقوع سرقت و وقوع قتل و آدم ربایی و بسیاری از جرایم دیگر را بررسی می کند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت بیان داشت: همکاران تخصصی بنده بعد از این موارد بلافاصله در محل حاضر می شوند و با تجهیزات کاملی که در اختیار دارند صحنه جرم ررا بررسی می کنند.

سردار  ولی پور گودرزی افزود: بخش دیگر کار بحث ادله الکترونیک می باشد مانند تصاویری که در صحنه ها بدست می اید و فیلم هایی که وجود دارند از این قبیل می باشد . همچنین اقدامات فنی که نیاز است صورت پذیرد و همچنین آزمایشگاههای تخصصی که در بحث دی ان ای و جرایم جنایی که اتفاق می افتد و تشخیص ژنتیک همه و همه دست در دست هم می دهند تا بتوانیم مجرمین حرفه ای را شناسایی و دستگیر نماییم .

این مقام ارشد پلیسی ابراز داشت: همچنین در قسمتی دیگر بحث ازمایشگاه سلاح و کارشناسی خط و کارشناسی امضاء و جعل در بحث کلاهبرداری ها را داریم که همکاران بنده موضوعات و وقوعات را به دقت بررسی و پیگیری می نمایند.

وی اظهار داشت: اقداماتی که بیان شد تمام در مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی انجام می شود و ما از شرکت های دانش بنیان دعوت کرده ایم که در این بخش یاریگر ما باشند و الان نیز تعاملات خوبی با آنان داریم و از دانش انان کمک می گیریم تا بتوانیم جرایم را در کوتاه ترین زمان کشف کنیم.

کدخبر: 935748 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟