قتل هولناک 2 خواهر دوقلو در نقشه شوم نامادری سنگدل / در تبریز رخ داد

به گزارش رکنا،  36 سال پیش در چنین روزهایی جنایتی در تبریز رخ داد که همه مردم شهر را شوکه کرد. نامادری سنگدل با همدستی خواهرش نقشه‌ قتل 2 خواهر دو قلو را کشیدند اما طولی نکشید که اسرار جنایت، فاش و آنها دستگیر شدند. اما این جنایت چطور رقم خورد؟

روزنامه اطلاعات 18 شهریور سال 64 درباره این جنایت اینگونه نوشت: نامادری سنگدل، فاطمه سلطان و خواهرخوانده‌اش کوکب به اتهام قتل 2 خواهر دوقلوی خردسال، بازداشت شدند. فاطمه سلطان در بازجویی‌های اولیه در آگاهی، اعتراف کرد که این دوخواهر در زمستان سال گذشته در خانه کوکب به قتل رسیدند.

وی افزود: مهدیه 6 ساله زنده‌زنده به چاه فاضلاب‌ خانه انداخته شد و 40 روز بعد، خواهر ۲ قلوی وی، جمیله را در چاه انداختند. بنابه اعترافات فاطمه سلطان، محمد پسر کوکب نیز در جریان قتل شرکت داشته که وی ‎نیز توسط مأموران آگاهی بازداشت شده است. همچنین، در رابطه با این پرونده حمید، شوهر کوکب به اتهام برقراری رابطه نامشروع با دخترخوانده خود در بازداشت به سر می‌برد.

یادآور می‌شود، راز قتل ۲ خواهر ۲ قلوی خردسال به نام‌های مهدیه و جمیله ‎در «آخمقیه» تبریز، پس از ۸‌ ماه در پی کنجکاوی همسایه‌ها توسط مأموران آگاهی تبریز فاش شد و اجساد 2 خواهر خردسال ازدرون چاه بیرون آورده شد و نامادری و خواهرش که از 2‌ ماه پیش به مشهد فرارکرده بودند، با تلاش مأموران آگاهی در این شهر دستگیر شدند.

کدخبر: 935630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟