بازداشت دزدان نقابدار خانه های جنوب تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل شهریور ماه سال جاری ماموران گشت انتظامی حین گشتزنی در اتوبان های جنوب شهر تهران به 5 نفر که با ماسک و دستکش مشکی در یک خودروی پژو 405 بودند مشکوک می شوند و متهمان بلافاصله پس از اینکه متوجه حضور پلیس می شوند، سریعا از محل متواری می شوند و پس از آن موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام بعدی با استفاده از روش های اطلاعاتی و میدانی موفق شدند هویت مالک خودرو را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دادند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: متهم ابتدا اظهار بی اطلاعی کرد، اما در ادامه با توجه به مستندات موجود لب به اعتراف گشود و به حضور در صحنه فرار به همراه همدستانش اعتراف کرد.

سردار ولی پور گودرزی گفت: کارآگاهان در ادامه با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم موفق شدند هویت هر 4 متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات غافلگیرانه در جنوب شهر تهران متهمان را دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی انتقال دهند.

سردار ولی پور گودرزی در پایان با بیان اینکه متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار هستند و از منزل آن ها تعدادی اموال مسروقه کشف و توقیف شده است، خاطرنشان کرد: متهمان با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، برای کشف جزئیات پرونده و شناسایی  شاکیان به زندان منتقل شدند.

کدخبر: 935621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟