پایان درگیری های خونین شرور خطرناک محله یافت آباد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته به دنبال اعلام درگیری دسته جمعی در محله یافت آباد تهران و ایجاد رعب و وحشت و اخلال در نظم عمومی شهروندان، سریعا ماموران کلانتری 151 این پلیس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

سرهنگ قاسم پور افزود: ماموران پس از حضور در محل درگیری مشاهده کردند تعدادی با در اختیار داشتن سلاح سرد در حال درگیری هستند و عامل اصلی درگیری، یکی از متهمان تحت تعقیب بوده که چند روز پیش با استفاده از سلاح ساچمه ای منجربه نابینایی یکی از شهروندان شده که بلافاصله ماموران وارد عمل شده و سعی در برقراری نظم عمومی داشتند که متاسفانه این افراد توجهی به دستورهای پلیسی نمی کردند و متهم اصلی این درگیری با قمه به ماشین پلیس خسارت که ماموران با شگرد های پلیسی و شلیک 3 تیر هوایی متهم را خلع سلاح و دستگیر کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در این عملیات پلیسی یکی از شروران سابقه دار تهران را دستگیر و 2 قبضه سلاح سرد از وی کشف و متهم را برای تحقیقات پلیسی به کلانتری انتقال دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و با مخلان نظم و امنیت به جد برخورد می شود، خاطر نشان کرد:  متهم به همراه اکیان پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کدخبر: 935134 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟