قتل هولناک مرد تهرانی با ضربه قمه/ قاتل از ارازل  دروازه غار بود

به گزارش رکنا، ساعت 18 چهارشنبه 12 مهرماه ماموران کلانتری جوادیه گزارشی در خصوص یک درگیری خونین در منطقه خزانه را دریافت کرده  و پس از این خبر تیمی از ماموران آگاهی به محل حادثه اعزام می شده و در ابتدا با جسد مرد جوانی که غرق در خون است روبرو می شوند.

بلافاصله پس از حضور در محل حادثه خبر این ماجرا به بازپرس ویژه قتل از شعبه 10 دادسرای امور جنایی گزارش شده و بازپرس امیر حسین علی مردان با حضور در صحنه قتل تحقیقات اولیه را شروع می کند.

بازپرس امیر حسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی تهران در جریان بررسی و تحقیقات ابتدایی متوجه می شود قربانی یک مرد جوان 35 و ورزش کار است که به گفته شاهدین در صحنه،  مرد جوان قربانی و قاتل فراری از دوستان قدیمی و هم باشگاهی هم بوده اند که روز قبل از این اتفاق بعد از برخورد موتورسیکلت هایشان به یکدیگر با هم درگیری فیزیکی پیدا  می کنند و این اختلاف تا فردای همان روز هم ادامه داشته است.

علی مردان می گوید: این دو مرد جوان وقتی در باشگاه در حال تمرین بودند با هم درگیر شده برای هم کری خوانده و به خیابان می آیند  که در همان لحظه قاتل با قمه به سمت قربانی حمله کرده و به کتف او ضربه کاری زده و سریع فرار می کند.

بازپرس ویژه قتل از شعبه 10 دادسرای امور جنایی در ادامه به خبرنگار رکنا گفت: جسد برای انجام بررسی های نهایی به پزشک قانونی فرستاده شد و دستور شناسایی و مخفیگاه قاتل بی رحم فراری به پلیس آگاهی تهران صادر گردید.

تحقیقات در رابطه با این پرونده توسط بازپرس امیر حسین علی مردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 934298 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟