احضار ۲۵۰۰ راننده پرخطر به پلیس راهور

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ در برنامه تلویزیونی به اقدامات پلیس در قرارگاه اشاره و اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون 2500 مورد تخلف حادثه‌ساز شناسایی و اعمال قانون شده است که سرعت وسیله نقلیه بالای 50 کیلومتر بیش از حد مجاز بوده است؛ مثلاً اگر در بزرگراهی 100 کیلومتر سرعت مجاز باشد راننده متخلف بیش از 150 کیلومتر بر ساعت تردد داشته و رانندگی کرده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: این افراد به پلیس راهور تهران بزرگ احضار شده و ضمن توجیه خطرات سرعت، آنان را آموزش داده‌ایم. 

وی گفت: برای 985 راننده نیز ثبت شکایت منع خدمات داشته‌ایم یعنی این رانندگان به علت تخلفات رانندگی باید در دوره آموزشی مد نظر پلیس شرکت می‌کردند که مراجعه نکرده‌اند؛ برای همین این شکایت برای آنها ثبت شده است و هر جایی از کشور برای دریافت خدمات ترافیکی مانند شماره گذاری و... مراجعه کنند هیچگونه خدماتی به آنان ارائه نخواهد شد.

سرهنگ رازقی افزود: این افراد باید در کلاس‌های آموزشی که پلیس راهور تهران بزرگ برای آنان در نظر گرفته، شرکت کنند تا نسبت به رفع منع خدمات در سیستم اقدام شود؛ در همین راستا 570 نفر نیز بعد از آن به پلیس راهور تهران بزرگ مراجعه کردند که شکایت آنان برداشته شد.  

سرهنگ رازقی بیان داشت: پلیس در زمینه برخورد با تخلفات سرعت به ویژه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز شبانه جدی است و رانندگانی که بیش از 50 کیلومتر بیشتر از حد مجاز معابر رانندگی کنند با آنها برخورد جدی صورت می‌گیرد.

 

کدخبر: 933724 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟