قتل هولناک پسر جوان با ضربات چاقو در تهرانپارس / قاتلین متواری شدند

به گزارش رکنا، 8شب 7 مهرماه در یک تماس تلفنی خبر مرگ مشکوک مرد جوانی به کلانتری منطقه تهرانپارس گزارش شد ، ماموران  پس از اعلام خبر به محل حادثه اعزام شدند.

پس از بررسی های ابتدایی ماموران آگاهی متوجه شدند پسر جوانی ساعت 8شب با یکی دوستان صمیم خود بیرون رفته و هنگامی که روبروی یک مغازه قهوه فروشی توقف میکنند، دو مرد که صورت خود را با ماسک پوشانده بودندبا چاقو به او حمله کردند و پس از مجروح کردن او فرار کردند، تیم اورژانس به محل اعزام شد اما تلاش آنها برای زنده نگهداشتن این پسر فایده نداشت و به کام مرگ فرو رفت.

همین موضوع کافی بود تا پای بازپرس جنایی شعبه 2 دادسرای امور جنایی به این پرونده باز شود.

بازپرس زارعی با شنیدن گزارش اولیه دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی صادر کرده و تحقیقات به وسیله کارشناسان تشخیص هویت و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران شد.

پس از بررسی پزشکی قانونی اعلام شد این پسر جوان از قسمت بالایی بدن به وسیله ضربات چاقو به قتل رسیده است، پس از بازبینی فیلم های دوربین مداربسته محل حادثه در دستور کار بعدی کاراگاهان پلیس اگاهی قرار گرفت.

بازپرس زارعی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران گفت: پس از صحبت با خانواده قربانی متوجه شدم چند روز قبل پسرشان با این دو نفر در پارک محل زندگی شان درگیر شده بود ، دستور شناسایی و بازداشت متهمین صادر و تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

 

 

کدخبر: 933154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟