بازداشت 3 مرد که دستشان در جیب مردم در بازار شهرری بود / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره جیب بری در سطح شهرستان ری و اطراف بازار شهر ری رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و گشت زنی های هدفمند نامحسوس برای پیشگیری از سرقت و دستگیری سارقان افزایش یافت.

وی گفت: کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخصات ظاهری سارقان را بدست آورده و در اختیار عوامل گشت قرار دادند و سرانجام 5 مهرماه کارآگاهان سارقان را درحال پرسه زنی اطراف بازار ری مشاهده و در یک اقدام ضربتی هر3 سارق را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس و تحقیقات پلیسی، مخفیگاه سارقان  شناسایی شد و پس از انجام هماهنگی های قضائی به مخفیگاه متهمان  اعزام شدند و در بازرسی از آن مکان  4 کیف ،12 دستگاه تلفن همراه مسروقه، بیش از 60 عدد انواع حافظه های جانبی ، افشانه اشک آور، 3 فقره اسکناس 500 هزار ریالی جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری  ضمن تاکید بر جدیت پلیس برای مبارزه و مقابله با سارقان، از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در شناسایی و کشف جرائم قدردانی و از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک موضوع در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

کدخبر: 932477 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟