قتل هولناک دوست با ضربات قمه در ملارد / قاتل پسرم را قصاص کنید!

به گزارش رکنا، مهر ماه سال گذشته وقوع درگیری خونین در یکی از خیابان‌های ملارد به پلیس اعلام شد. ماموران به بررسی پرداختند و دریافتند درگیری 2 دوست به خون کشیده شده و سیاوش ۲۹ ساله زخمی و به بیمارستان منتقل شده است.

ماموران در نخستین گام از بررسی‌ها به پرس و جو از شاهدان پرداختند و دریافتند عامل درگیری پسر 27 ساله ای به نام آرمین است که با موتور گریخته است. شاهدان گفتند آرمین در درگیری با دوستش قمه کشید و بعد از زخمی کردن سیاوش گریخت.

با افشای این ماجرا تلاش پلیس برای ردیابی آرمین آغاز شده بود که از بیمارستان خبر رسید سیاوش به خاطر شدت خونریزی تسلیم مرگ شده است.

ردیابی عامل جنایت در شرق کشور

با مرگ پسر جوان ردیابی آرمین در دستور کار پلیس قرار گرفت و ماموران رد وی را در شرق کشور یافتند و و او در کمتر از یک هفته در یکی از شهرستان های شرق تهران بازداشت شد و به درگیری خونین اعتراف کرد.

اعتراف به درگیری خونین

 آرمین گفت: من و سیاوش سال‌ها با هم دوست بودیم. او مدتی قبل از من پولی گرفته بود. قرار بود چند روز بعد پولم را پس دهد اما بدهی اش را پس نمی‌داد. چند بار از او خواستم تا پولم را بدهد اما مدام امروز و فردا می کرد تا اینکه چند ماه از او خبری نداشتم و آخرین بار اتفاقی او را در خانه یکی از دوستانم دیدم. او در حال مصرف مواد مخدر بود .به او گفتم پولم را بدهد اما گفت فقط یک هفته است که از زندان آزاد شده و پولی در بساط ندارد.

وی ادامه داد: من به او گفتم اگر پول ندارد چطور توانسته مواد مخدر تهیه کند ،که از شنیدن این حرف عصبانی شد و سر این موضوع با هم درگیر شدیم .من خواستم گوشی موبایلش را از او بگیرم تا ناچار شود طلبش را بدهد اما دوستمان که میهمان خانه اش بودیم میانجگری و سعی کرد به دعوا پایان دهد .ولی  وقتی دید موفق نمی‌شود  ما را آرام کند من و سیاوش را از خانه بیرون کرد و گفت بهتر است در خانه او با هم درگیر نشویم.وقتی مقابل در رفتیم سیاوش به سمتم حمله کرد و درگیری میان ما در خیابان بالا گرفت. او شروع به فحاشی کرد و من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم با قمه ای که همراه داشتم  یک ضربه به او زدم. سپس سوار موتور شدم و فرار کردم. صبح روز بعد وقتی از دوستانم شنیدم سیاوش در بیمارستان جان سپرده ترسیدم و به یکی از شهرستان‌های شرق تهران فرار کردم.من یک هفته آوارده بودم که دستگیر شدم.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود ادامه داد: باور کنید من قصد کشتن او را نداشتم. سیاوش خودش دعوا را شروع کرد و من فکر نمی‌کردم ضربه‌ای که به او زده‌ام باعث مرگش شود. من پشیمان و شرمنده هستم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و پرونده اش با صدور کیفرخواست به  شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا به زودی به جرم وی رسیدگی شود. این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 932266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟