بازداشت مرد 220 میلیاردی تهران / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره کلاهبرداری‌ تحت عنوان جعل اسناد دولتی و فروش ملک به میزان ۲۲۰ میلیارد ریال با شگرد جعل سند ملکی به روش جازنی ( جایگزینی فردی به جای مالک)، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابرحساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و در تحقیقات میدانی خود پی بردند، یک مرد جوان با چرب زبانی و جازنی از مال باخته ۲۲۰ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده است‌.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی در نخستین گام با اقدامات اطلاعاتی، هویت کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ تقی پور متذکر شد: کارآگاهان پس از دریافت این سرنخ مهم، با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده میدانی پی بردند متهم قصد داشته تا مجدد این اعمال مجرمانه را انجام دهد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مال باخته اعتراف کرد.

وی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهم برای کشف جرایم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

کدخبر: 932205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟