سارق مسافرنما از تاکسی های اینترنتی دستگیر شد / با خوراندن نوشیدنی مسموم سرقت می کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ علی تابش‌فرد با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر سرقت به عنف و زورگیری از راننده تاکسی اینترنتی، بررسی موضوع در دستورکار تیمی از ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرکرد قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران، مشخص شد فردی ابتدا با گوشی و سیم کارت‌های سرقتی تاکسی اینترنتی کرایه کرده است و در مسیر تردد با خوراندن نوشیدنی‌های خواب‌آور اقدام به سرقت از راننده خودرو می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد ادامه داد: اقدامات پلیسی و اطلاعاتی ماموران در زمینه شناسایی سارق آغاز شد و با تلاش چندین روزه در نهایت هویت متهم که از سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در مشهد است شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه سارق بسیار حرفه‌ای عمل کرد و به طور دائم در حال نقل مکان بود، افزود: در ادامه پس از چندین هفته رصد اطلاعاتی تحرکات متهم، در نهایت در یک عملیات غافلگیرانه قبل از اقدام به سرقت دستگیر شد.

تابش‌فرد با بیان اینکه سارق تاکنون به سه فقره زورگیری و یک فقره سرقت منزل در مشهد و شش فقره سرقت به عنف از رانندگان خودروهای تاکسی‌های اینترنتی با این شیوه اقرار کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکردخاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و برهم زنندگان آرامش مردم قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کدخبر: 931670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟