4 ساعت نفسگیر و معجزه آسا برای مرد جوان در عمق چاه 25 متری

به گزارش رکنا، شانس با مقنی جوان یار بود که بعد از گذشت هشت ساعت، از چاه ۲۵ متری، جان سالم به در برد. درحالی که تا گردن در سنگ و خاک فرورفته و سنگ بزرگی هم روی صورت او اریب افتاده و هر لحظه امکان ازدست دادن جانش وجود داشت.

عصر دیروز، حدود ساعت ۱۴، ریزش دیواره‌های یک چاه در روستای دهبارِ شهرستان طرقبه، موجب گرفتارشدن مقنی جوان در داخل چاه ۲۵ متری شد. همکار او پس از اطلاع به سازمان آتش نشانی طرقبه، خود برای کمک، وارد چاه می‌شود و فقط می‌تواند مقداری خاک و خاشاک را از روی صورت مقنی گرفتار، کنار بزند تا بتواند حداقل نفس بکشد. آتش نشانان شهرستان طرقبه برای نجات راهی محل موردنظر می‌شوند.

اما سقوط سنگ که ابعاد آن، پنجاه سانتی متر در یک ونیم متر است، کار آن‌ها را دشوار می‌کند و از همکاری نجاتگران ایستگاه شماره ۷ آتش نشانی مشهد بهره می‌برند. نجاتگران این ایستگاه با مدیریت خیرآبادی، با ورود به محل موردنظر به بررسی حادثه می‌پردازند و ازآنجاکه امکان خارج کردن سنگِ داخل چاه به بیرون وجود ندارد، سنگ را قطعه قطعه می‌کنند. اما تلاش آن‌ها برای متلاشی کردن سنگ، نزدیک به چهارساعت زمان می‌برد و ازآنجاکه مقنی تا گردن در خاک و سنگ فرورفته، 4 ساعت نفس گیر دیگر هم طول می‌کشد تا او را از این وضعیت خارج کنند و بالا بکشند. درنهایت تمام این تلاش‌ها به نجات جان این جوان و خروجش از چاه منجر می‌شود.

کدخبر: 930574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟