بازداشت دزدان موبایل قاپ حرفه ای در شهرک غرب + جزییات

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی در تشریح این خبر بیان داشت: 27 شهریور ماه عملیات کلانتری 134 شهرک قدس در حال گشت زنی در محدوده بلوار دریا تهران به یک دستگاه موتورسیکلت دو ترک با پلاک مخدوش، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت به سرعت به سمت مردی که در خیابان در حال استفاده از تلفن همراه خود بود مراجعه و تلفن همراه وی را ربوده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهمان به سایر گشت های انتظامی و ایجاد طرح مهار و با استفاده از قانون بکارگیری سلاح، توانستند موتورسیکلت متهمان را متوقف کنند.

سردار گودرزی ادامه داد: متهمان برای فرار به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران و شگرد های پلیسی یکی از متهمان زمینگیر و دستگیر و دیگری متواری شد، با اشاره به اینکه در بررسی های بیشتر از متهم دستگیر شده 3 دستگاه تلفن همراهی که در روز جاری سرقت کرده بود کشف شد و با انتقال متهم به مقر پلیس مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در امر سرقت میباشد.

وی ادامه داد: متهم 22 ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و 28 فقره سرقت مشابه معترف شد که در این خصوص شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار پلیس قرار گرفت و متهم بهمراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

کدخبر: 930337 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟