انتقال مصدومان سقوط اتوبوس مشهد - تبریز به بیمارستان + علت حادثه

به گزارش رکنا، پژمان قراییان روز دوشنبه ابراز کرد: حادثه اتوبوس در نزدیکی شهرک صنعتی ایوانکی به سمت تهران رخ داد که ۲۸ مسافر اتوبوس در این حادثه مصدوم شدند که ۲۰ نفر به مرکز درمانی منتقل شدند و هشت نفر با گرفتن امضای عدم رضایت اعزام به مرکز درمانی، در محل درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵ مصدوم توسط اورژانس و پنج مصدوم توسط هلال‌احمر به مرکز درمانی منتقل شدند، تصریح کرد: اتوبوس حادثه دیده مشهد به تهران ۳۱ مسافر داشت که از این تعداد ۲۰ مصدوم به مرکز درمانی منتقل شدند.

خستگی و خواب‌آلودگی علت سقوط اتوبوس مشهد- تبریز به داخل پل

رییس پلیس راه استان سمنان گفت: اتوبوس مسیر مشهد - تهران ساعت چهار و ۳۵ دقیقه بامداد امروز در کیلومتر ۱۱ محور ایوانکی به شریف آباد با انحراف از جاده از پل سقوط کرد.

سرهنگ موسی بزرگی افزود: ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی و خواب آلودگی علت حادثه شناسایی شد.

واژگونی در جاده های استان سمنان سهم حدود ۶۰ درصدی از حوادث رانندگی در این محور دارد که از میانگین کشوری بالاتر است و علت اصلی این مساله خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان به دلیل یکنواختی و کویری بودن جاده ها عنوان شده است.

استان سمنان بیش از هشت هزار و ۶۱۲ کیلومتر بزرگراه، آزادراه و جاده اصلی و فرعی و راه روستایی دارد، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران- مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱٧ میلیون نفر از جاده های استان سمنان، یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می رود.

کدخبر: 929568 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟