دستگیری عامل تکفیری داعش در غرب تهران + جزییات

به گزارش رکنا، سرگرد هادی حفیظی، فرمانده سپاه شهرستان قدس از دستگیری عامل تکفیری‌ وابسته به داعش و چند سرشبکه نفاق در شهرستان قدس خبر داد.

وی در این رابطه اظهار کرد: با رصد و اقدامات فنی اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه شهرستان قدس، عامل تکفیری که دارای سوابق ویژه نظامی در خارج از کشور بوده طی فرآیندهای پیچیده اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه شهرستان قدس شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده سپاه شهرستان قدس ادامه داد: این فرد دوره‌های تخصصی آموزش نظامی را در کشور پاکستان گذرانده و در پوشش اتباع وارد کشور شده و فعالیت‌هایی در زمینه قاچاق انسان نیز داشته است.

سرگرد حفیطی گفت: همچنین ۲ سرشبکه از عاملین اصلی سازماندهی اغتشاشات وابسته به جریان نفاق خارج از کشور نیز در شهرستان قدس با هوشیاری و اقدامات اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سپاه شهرستان قدس و پشتیبانی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) دستگیر شدند.

وی بیان کرد: این عناصر با پشتیبانی‌های مالی منافقین کور دل سعی در شایعه سازی، سازماندهی و گمراهی نوجوانان برای مشارکت در اغتشاشات داشتند که در تور اطلاعاتی سازمان اطلاعات سپاه در شهرستان قدس قرار گرفتند.

فرمانده سپاه شهرستان قدس در پایان افزود: لازم به ذکر است در این ایامی که دشمنان ملت ایران سعی در ناامن‌سازی کشور داشتند، چندین ادمین و فعال فضای مجازی که وابستگی به رسانه‌های ضد انقلاب خارج از کشور داشته‌اند با اقدام به موقع شناسایی، دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

کدخبر: 929535 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟