قتل هولناک ۲ مرد جوان در خیابان فرحزادی + عکس محل جنایت و جزئیات

به گزارش رکنا، صبح امروز جمعه بیست و چهارم شهریورماه، مرد جوانی هراسان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس گرفت و به اپراتور گفت: من مالک یک آپارتمان درحال ساخت در خیابان فرحزادی محله سعادت آباد هستم؛ وقتی به اینجا آمدم با جسد 2 نفر از کارگرها که اهل کشور افغانستان هستند، مواجه شدم. لطفا با اعزام ماموران کمک کنید.

با اعلام این خبر، قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی ، به همراه تیم بررسی صحنه جرم راهی محل حادثه شدند و در طبقه اول و همکف این ساختمان نیمه‌کاره جسد 2 مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که از ناحیه شکم هدف ضربات بی‌رحمانه چاقو قرار گرفته بودند.

یکی از کارگران که از این جنایت هولناک مطلع بود در جریان تحقیقات با اظهارات ضد و نقیضی به تیم جنایی گفت: این جنایت را نگهبان ساختمان مرتکب شده است؛ او از ماه‌ها قبل به دلیل اختلافات شخصی با این 2 نفر به صورت لفظی مشاجره می‌کرد اما درگیری‌ها خیلی زود با وساطت پیمانکار به پایان می‌رسید و کارگران دوباره مشغول به کار خود می‌شدند.

مرد جوان ادامه داد: من  یک هفته قبل در این ساختمان نیمه‌کاره با موافقت پیمانکار مشغول به کار شدم؛ شب گذشته بخاطر اینکه زیر ستون‌های اصلی بتن ریخته بودیم باید صبح زود بیدار می‌شدم  و کارهایم را انجام می‌دادم؛ هنگامی که رفتم صبحانه درست کنم اجساد دوستانم را مشاهده کردم و سریعا به پیمانکار زنگ زدم؛ من در لحظه ارتکاب جنایت صدایی نشنیدم و شاهد این حادثه نبودم!

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، قاتل با نقشه قبلی ابتدا کارگر جوانی که در طبقه اول خواب بوده را با چاقو غافلگیر کرده و سپس کارگر دیگر را که مشغول اصلاح صورت خود در طبقه همکف بوده به قتل رسانده و پس از ارتکاب جنایت، ساختمان نیمه‌کاره را  به مکانی نامشخص ترک کرده است.

پس از پایان بررسی‌های میدانی از صحنه جنایت، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی از سوی قاضی جنایی ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی و بازبینی دوربین‌های مداربسته خیابان فرحزادی، مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

rlQDkBkYiBO7

ilQxoGdMJd2g

uPN1H9l2WUM8

ilQxoGdMJd2g

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، اجساد 2 مرد جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری مرد جنایتکار همچنان ادامه دارد.

کدخبر: 928920 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟