زن خائن برای قتل شوهرش از نامزد سابقش کمک خواست / قتل هولناک بخاطر پول + عکس

به گزارش رکنا، جنیفر فیث در سال 2005 میلادی، پس از 2 ازدواج ناموفق با مردی به نام جیمز آشنا شد و آنها مدتی بعد با هم ازدواج کردند. زندگی این زوج ادامه داشت تا صبح روز 9 اکتبر 2 سال پیش که حادثه‌ای هولناک برایشان رخ داد.

ساعت 7:30 صبح 9 اکتبر 2 سال پیش، وقتی جنیفر 48 ساله و شوهر 49 ساله‌اش برای پیاده‌روی روزانه از خانه خارج شده بودند، صدای شلیک گلوله و جیغ‌های زن جوان، اهالی محل را از خانه‌هایشان بیرون کشید. همسایه‌ها جنیفر را در حالی پیدا کردند که با دستان بسته روی زمین افتاده بود. در کنار او نیز جسد غرق در خون شوهرش جیمز‌ که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود، دیده می‌شد. جنیفر که از این جریان شوکه شده بود با گریه ماجرا را برای پلیس شرح داد و گفت: وقتی برای قدم زدن به بیرون از خانه آمدیم، یک مرد غریبه در حالی که یک هودی به تن داشت و صورتش را با یک ماسک آبی پوشانده بود، به من و شوهرم حمله کرد.

او چندین گلوله به همسرم شلیک کرد و وقتی وی بر زمین افتاد، به سمت من آمد و با نوار چسب، دستانم را بست. بعد سعی کرد جواهراتم را بدزدد و حتی قصد ربودنم را داشت اما  از ترس اینکه همسایه‌ها برسند با سرعت فرار کرد. با گفته‌های این زن، پلیس تحقیقات خود را ادامه داد و در بررسی فیلم‌ دوربین‌های مدار بسته معلوم شد که قاتل بعد از ارتکاب جرم با یک نیسان وانت تایتان مشکی با علامت «T» بر شیشه عقب خودرو فرار کرده است. درحالی‌که تحقیقات برای دستگیری قاتل فراری ادامه داشت، جنیفر که به‌دنبال این حادثه مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته بود، در مصاحبه‌های مختلف از علاقه‌اش به شوهرش گفت و اینکه بعد از او، نمی‌تواند از پس مخارج زندگی‌اش برآید. همین باعث شد برای کمک به وی کمپینی تشکیل شود و او 60هزار دلار کمک مردمی دریافت کند.

از سوی دیگر در تحقیقات پلیسی معلوم شد که جنیفر با فرد دیگری رابطه‌ای پنهانی دارد. مردی به نام دارین لوپز 51 ساله. در ادامه معلوم شد که دارین صاحب یک وانت نیسان تایتان مشکی با برچست  «T» است. همه شواهد نشان می‌داد که او در این جنایت نقش دارد و وقتی مأموران وی را دستگیر کردند، سلاحی که در جنایت از آن استفاده شده بود، در خانه‌اش کشف شد.

7‌ماه بعد با توجه به مدارک و شواهد تازه‌ای که پلیس به‌دست آورده بود، معلوم شد که قاتل نامزد سابق جنیفر بوده که مدتی پس از ازدواج او با جیمز(مقتول) به سراغ وی رفته و آنها با همدستی یکدیگر نقشه کشیده بودند که شوهر جیمز را به قتل برسانند تا بیمه عمر 600هزار دلاری او را تصاحب کنند. به این ترتیب هر دو متهم در دادگاه محاکمه و جنیفر به حبس ابد و دارین لوپز 51ساله به تحمل 62سال زندان محکوم شد.

کدخبر: 928021 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟