بی حجابی زن زورگیر مازنی جنجالی شد + این فیلم واقعیت ها را فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت به عنف طلا و زیورآلات یک خانواده در ویلایی در شهرستان نوشهر موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی متهمان که یک فرد مونث و دو نفر مذکر هستند، شناسایی شدند و تحت تعقیب قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: متهمان با هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی در میدان آزادی نوشهر در حالی که مجدداً برای باجگیری قصد داشتند متعرض یک خانواده شوند، دستگیر شدند.

درویشی با اشاره به اینکه سردسته این باند فرد تبهکاری است که دارای سوابق متعدد کیفری است اظهار کرد: زن زورگیر در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شده است.

وی افزود: متهمه در حین دستگیری با مقاومت در برابر پلیس و هیاهو قصد فرار از دست قانون را داشت که با واکنش سریع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ درویشی با اشاره به انتشار کلیپ دستگیری این باند در شبکه‌های معاند که در آن دشمنان امنیت مردم بزرگ ایران با حمایت از این فرد خطرناک هنجارشکن با دروغ پردازی و تشویش اذهان عمومی در راستای خدشه دار کردن امنیت روانی مردم تلاش کرده‌اند، عنوان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس بوده و در این راه هرگز مماشات نخواهد کرد.

کدخبر: 927331 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟