4 کشته و زخمی در تصادف هولناک پژو با کامیون در جاده خلخال

به گزارش رکنا، رئیس پلیس راه استان اردبیل اظهار کرد: جمعه عصر در اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو که از مسیر خلخال به سمت اردبیل حرکت می‌کرد با یک دستگاه کامیون کشنده فوتون متاسفانه 3 نفر از شهروندان جان خود را از دست دادند و یک نفر هم مصدوم شد.

به گفته وحید علیپور همچنین در این تصادف دو دستگاه سواری پراید هم به صورت جزئی آسیب دیدند.

وی علت این تصادف را انحراف به چپ خودرو سواری پژو ذکر کرد و به رانندگان توصیه کرد با توجه به بالا بودن میزان تردد در راه‌های استان، حتما با سرعت مطمئنه حرکت کرده و جانب احتیاط را رعایت کنند.

علیپور گفت: علت بخش اعظم تصادف بویژه در محورهای دو بانده انحراف به چپ و عدم توجه به جلو وسایل نقلیه است و لازم است رانندگان ضمن پرهیز از هرگونه رفتار پرخطر، ایمنی و سلامت خود و سایر رانندگان را مد نظر داشته باشند.

حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم  با تشریح عملیات امداد و رهاسازی فوتی‌ها و مصدومین این سانحه گفت: با توجه به درخواست پشتیبانی اورژانس به مرکز فرماندهی عملیات هلال احمر استان اردبیل، بلافاصله سه تیم عملیاتی متشکل از هشت نفر با بکارگیری سه دستگاه خودروی امدادی از پایگاه های امداد و نجات موقت بودالالو و سرچم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: سه نفر فوتی این حادثه در داخل خودرو محبوس شده بودند که عوامل این جمعیت با استفاده از ست هیدرولیک عملیات رهاسازی را انجام داده و افراد فوت شده را تحویل عوامل شهرداری دادند و چهار نفر دیگر توسط عوامل‌ اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند.

کدخبر: 926905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟