خدمت رسانی به مردم افتخار پلیس راهور / کمترین آمار تصادفات در مراسم اربعین حسینی 1402 + فیلم و جزییات

سردار حسین رمضانی معاون اجرایی پلیس راهور فراجا در خصوص برگزاری مراسم اربعین به خبرنگار رکنا گفت: مراسم پیاده روی اربعین حسینی یکی از باشکوه ترین مراسم های جهان اسلام است که تعداد بیشماری از مسلمانان از سراسر جهان در این ایام به زیارت آقا اباعبدالله الحسین می روند.

معاون اجرایی پلیس راهور در ادامه افزود: پلیس راهور مانند دیگر دستگاه های دولت در این مراسم خدمت گذار مردم بوده است و به همین جهت پلیس راهور توانست در سال جاری در حوزه نیروی انسانی تجهیزات تخصصی و استفاده از سامانه های هوشمند پشتیبانی های بسیار مناسبی را برای پوشش این مراسم انجام دهد.

سردار رمضانی گفت: پلیس راهور در حوزه منابع انسانی همکاران در اختیار دارد که در این ایام مشتاقانه و داوطلبانه به دنبال اعزام و خدمتگذاری به زائرین در تمامی مرزهای زمینی کشور هستند و این یک افتخار بزرگ برای پلیس راهور محسوب می شود.

معاون اجرایی پلیس راهور ادامه داد و افزود: در سال جاری با تدابیر بسیار خوب و هوشمندانه ای که فرماندهی کل انتظامی کشور سردار رادان انجام دادند و همچنین تمهیدات و مدیریت ترافیکی مناسبی که ریاست محترم پلیس راهور سردار هادیانفر از خود به نمایش گذاشتند از چند ماه گذشته برای ایجاد هماهنگی با دستگاهای مرتبط با این امر وارد عمل شدیم تا به خوبی در خدمت زائرین اباعبدالله الحسین باشیم.

تمام وزارت خانه های دولت تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا پلیس راهور توانست با همایت وزارت خانه ها و سازمان هایی مانند وزارت کشور،سازمان حج و زیارت، امنیت شبکه و سازمان فن آوری اطلاعات وزارت ارتباطات در مدیریت و پیش بینی ترافیک هوشمندانه رفتار کرده و این موضوع سبب شد تا امسال نسبت به مدت مشابه سال های گذشته با کمترین بار ترافیکی و کمترین آمار تصادفات مراسم اربعین حسینی را پشت سر بگذاریم.

کدخبر: 926127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری دبیر گروه حوادث: حسین خزائی فر
آیا این خبر مفید بود؟