انتقام جویی اینترنتی مرد کینه ای برای تسویه حساب شخصی

به گزارش رکنا، سرهنگ حسن کیخا رئیس پلیس فتا استان در تشریح این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره شکوائیه از دادسرا مبنی بر ایجاد مزاحمت، هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق شبکه‌های اجتماعی، بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا این استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: بر اساس تحقیقات به‌عمل‌آمده، شاکی عنوان داشت فرد یا افرادی ناشناس در شبکه‌های اجتماعی با ایجاد مزاحمت و ارسال پیام های زشت و رکیک اقدام به فحاشی میکنند که این امر موجب از بین بردن آسایش و آرامش بنده گردیده است.

رئیس پلیس فتا انتظامی استان ادامه داد: متخصصان این پلیس موفق شدند‌‌ طی اقدامات فنی و پلیسی متهم را که از همکلاسی های شاکی بوده است را شناسایی و احضار نمایند، متهم در همان ابتدا به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده و در‌‌ اظهارت خود بیان داشت کلیه مزاحمت‌ها برای شاکی در شبکه‌های اجتماعی به هدف انتقام‌جویی بوده است که هم اکنون از کار خود پشیمان می باشد و اظهار ندامت کرد.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: قانون می‌بایست سرلوحه رفتار و اقدامات کاربران در فضای مجازی باشد و شهروندان می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir و یا با شماره تماس 096380 ضمن اطلاع از قوانین این حوزه، از بروزترین اخبار حوزه فضای مجازی مطلع شوند.

کدخبر: 925860 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟