بازداشت مردی در لباس پلیس / در سعادت آباد از پزشکان پول میلیاردی به جیب می زد

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گودرزی بیان کرد: در پی ارجاع پرونده ای مبنی بر اینکه 2 شخص با مراجعه به مطب پزشکی در محدوده سعادت آباد مبلغ 7 میلیارد ریال برای چشم پوشی به تخلفات پزشکی پیشنهاد داده اند، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران قرار گرفت:

شاکی با مراجعه به پلیس آگاهی تهران  اظهار کرد: در محل کارم مشغول ویزیت بیماران بودم که 2 مرد تقریبا میانسال که خود را بازرس معرفی می کردند با نشان دادن سلاح گرم مشغول بررسی پرونده بیماران شدند و در نهایت ادعا کردند که من مرتکب تخلفات پزشکی شده ام و مبلغ 7 میلیارد ریال به ازای چشم پوشی از تخلفات پزشکی پیشنهاد کردند و منتظر تماس ماموران برای پرداخت مبلغ درخواستی هستم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: کارآگاهان در گام نخست راهی محل وقوع جرم شدند و در بازبینی دوربین های مداربسته در محدوده جغرافیای جرم موفق شدند مشخصات ظاهری متهمان را به دست آوردند و با تطبیق چهره متهمان با آلبوم مجرمان حرفه ای در نهایت هویت هر 2 متهم شناسایی شد.

وی گفت: همین سر نخ کافی بود تا کارآگاهان مخفیگاه متهمان را شناسایی و تردد آنان را تحت کنترل در آوردند و در ادامه شاکی و کارآگاهان منتظر تماس تلفنی ماموران قلابی شدند.

سردار گودرزی اعلام کرد:  با کنترل هر دو متهم، ماموران قلابی هنگام دریافت مبالغ اعلامی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بررسی های بیشتر از متهمان و خودروی آنان تعدادی تجهیزات نظامی از جمله یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

سردار گودرزی به انتقال متهمان به پلیس آگاهی تهران و تکمیل تحقیات پلیسی اشاره کرد و در خاتمه از شهروندان خواست : در صورت مواجه شدن با درخواست‌های نامعقول توسط افرادی که خود را مامور پلیس معرفی می‌کنند حتماً کارت شناسایی معتبر درخواست کرده و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کدخبر: 925047 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟