فیلم لحظه سرقت ماهرانه موتورسیکلت ها در کهریزک / پلیس وارد عمل شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در محدوده کهریزک موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران عملیات کلانتری 170 کهریزک قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های میدانی و بازبینی دوربین های مداربسته مشخص شد سرقت توسط 2 مرد جوان انجام می شود که اکثر سوژه های خود را از داخل پارکینگ ساختمان های مسکونی انتخاب می کنند که پس از جمع آوری و برآورد اطلاعات بدست آمده مشخصات سارقان در اختیار عوامل گشت محسوس و نامحسوس کلانتری قرار داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه بیان داشت: در 7 شهریور ماه سال جاری ماموران این یگان، یکی از سارقان را در محدوده یکی از خیابان های کهریزک درحال پرسه زنی شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

سرهنگ طرهانی با اشاره به انجام تحقیقات، شناسایی و دستگیری همدست وی اظهار داشت: تحقیقات تخصصی از سارقان آغاز شد که در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت شدند اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه های ارتکابی ودر مجموع به 8  فقره سرقت موتورسیکلت معترف شدند که پس از تکمیل پرونده و شناسایی مالباختگان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ طرهانی از صاحبان وسایط نقلیه بالاخص موتورسیکت درخواست کرد: به هشدار ها و توصیه های پلیس توجه کرده و وسایل نقلیه خود را به سیستم ایمنی و قفل زنجیر مجهز کنند و در صورت پرسه زدن افراد معلوم الحال در محلات، کوچه ها و خیابان ها سریعا مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

کدخبر: 924563 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟