یک هزار و ۶۰۷ نفر در حوزه مواد مخدر قزوین دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سرهنگ فرهاد علی بیگی در پنجمین نشست کمیته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با بیان این مطلب افزود: این افراد قاچاقچی، توزیع کننده و معتاد متجاهر و کارتن خواب بوده‌اند که پس از دستگیری دستگیری جهت اعمال قانون به مراجع قضایی ارجاع شده‌اند.

وی با بیان اینکه در همین مدت یک هزار و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، گفت: آمارهای کشفیات مواد مخدر نشان می‌دهد که میزان کشفیات در پنج ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۴ درصد افزایش داشته است.

به گفته علی بیگی از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۱۶ مرتبه عملیات پاکسازی در قالب طرح‌های مختلف مبارزه با مواد مخدر و امنیت اجتماعی اجرایی شده که این مهم در سال جاری با قوت ادامه دارد.

این مسوول تاکید کرد: تمرکز در اقدامات و عملیات‌های اطلاعاتی و ضربه به باندهای توزیع موادمخدر، برخورد با خرده فروشان در سطح شهرها و محلات آلوده، پاکسازی محیط های آموزشی، کنترل محورهای مواصلاتی و جمع آوری معتادان متجاهر از جمله اقدامات دارای اولویت است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین خاطرنشان کرد: انتظار است با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نتایج مطلوبی در حوزه امنیت اجتماعی حاصل شود تا به حفظ امنیت و آرامش مردمی بیشتر منجر شود.

 

کدخبر: 924464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟