حمله خونین به زن مطلقه برای دیدن فرزندش در سمنان / پدر چاقوکش دستگیر شد

به گزارش رکنا از سمنان،  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری عامل چاقوکشی در شهرک اتحاد سمنان در کمتر از ۴ ساعت خبر داد. علت رخداد این حادثه اختلاف نظر در حق ملاقات فرزند عنوان شده است.

سرهنگ اسـدالله ناکینی در تشریح این حادثه گفت:  برابر اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری با سلاح سرد در شهرک اتحاد سمنان و انتقال مصدوم حادثه به علت شدت جراحت به بیمارستان، موضوع با حساسیت بالا و به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد ضارب، شوهر سابق همسر فرد مصدوم شده بوده که به علت اختلافات شخصی در مورد حق ملاقات فرزندش با وی درگیر و با ضربات چاقو او را مجروح کرده و به سرعت از صحنه متواری شده بود.

 این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات میدانی و اقدامات فنی و پلیسی، مخفیگاه متهم در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سرخه شناسایی و در یک عملیات منسجم و موفقیت آمیز، در اقدامی ضربتی ظرف کمتر از ۴ ساعت از زمان وقوع جرم ضارب دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی اعلام کرده بود، افزود: متهم پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد. 

حسن رستم زاده/سمنان

کدخبر: 923596 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟