شلیک مرگبار به پسر جوان در گرگان / قاتل مسلح زمینگیر شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ علی تجری گفت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر  قتل مردی در یکی از روستاهای سطح حوزه، بررسی موضوع جهت دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرارگرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: ماموران با حضور در صحنه با مرد ۲۶ ساله ای مواجه شدند که بر اثر تیراندازی به شدت مجروح شده بود که عوامل اورژانس وی را به بیمارستان منتقل می کنند اما اقدامات کادر درمان فایده‌ای نداشته و نهایتا فوت کرده است.

وی اظهار داشت: با تایید خبر قتل بلافاصله بازپرس ویژه قتل در محل حاضر و با هماهنگی قضائی ماموران پلیس آگاهی استان به همراه ماموران پاسگاه قرق، تحقیقات فنی و پلیسی را  آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان ادامه داد: تیم رسیدگی کننده به پرونده با اشراف اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی قاتل شده و وی را کمتر ۸ ساعت در یکی از شهرهای اطراف دستگیر کردند.

سرهنگ تجری با بیان اینکه علت قتل اختلافات قبلی با مقتول می باشد، تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی است و مطمئن باشند خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی برای حفظ نظم و امنیت و برخورد قانونی با مخلان امنیت از هیچ تلاش و کوششی حتی ایثار جان خود دریغ نخواهند کرد.

 

کدخبر: 923276 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟