شلیک مرگ در جاده چالوس به مرد جوان / نیت شومی داشت او را کشتم!

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۲۹مرداد ماه و از وقتی شروع شد که 2 مرد جوان در کنار جاده چالوس باهم درگیر شده بودند رانندگان گذری که شاهد این صحنه بودند با پلیس تماس گرفتند خیلی زود ماموران  گشت کلانتری 35 نساء برای بررسی موضوع در محل حادثه حضور یافتند و با جسد مرد جوانی روبرو شدند که با شلیک گلوله به قتل رسیده بود.

درحالی که بازپرس کشیک قتل خودش را به صحنه قتل می رساند ماموران کلانتری به گشت زنی در اطراف محل حادثه پرداختند .

جسد خونین مرد جوان به دستور قاضی کشیک به پزشکی قانونی منتقل شد.

خوشبختانه  با حضور به موقع افسر گشت کلانتری در محل وقوع جرم، بلافاصله اقدامات پلیسی برای شناسایی قاتل آغاز و با گشت زنی هدفمند در محله های اطراف، قاتل شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی رئیس پلیس آگاهی استان البرز در باره جزییات این پرونده به خبرنگار رکنا گفت: عامل جنایت به دنبال اختلاف خانوادگی با مقتول او را با یک قرار سوری به وعدگاه خود کشانده و پس از چند دقیقه مشاجره و دست به یقه شدن او را با شلیک  اسلحه ای که از قبل تهیه کرده بود به قتل می‌رساند.

شهروندان که هنگام عبود از جاده شاهد این درگیری مرگبار بودند موضوع را به پلیس گزارش می‌دهند که پس از تلاش ماموران زبده کلانتری کمتر از یک روز قاتل که به جنگل های اطراف چالوس فرار کرده بود شناسایی و دستگیر شد.

متهم پس از انتقال به اداره پلیس در همان بازجویی های اولیه به جنایت خود اعتراف کرد و انگیزه اش را اختلاف خانوادگی مطرح کرد او مدعی شد از وقتی متوجه شدم او نیت شومی در سرش دارد خونم به جوش آمد و با خریدن یک اسلحه کلت کمری اورا به جاده چالوس کشاندند و بعد با شلیک گلوله کشتم.

او حتی در درگیری اصلا بابت نیت شوم خود شرمسار نبود و این مسئله باعث شد من اسلحه ام را از جیب کتم دربیاورم .

سرهنگ شجاعی گفت: بسیاری از جنایت ها درنتیجه برخورد خود مقتول رخ می‌دهد درست است که فعل در اقدام مجرمانه اهمیت دارد اما باید به این نکته نیز توجه کرد که گاهی اوقات رفتارهای خود مقتول و الفاظی که در درگیری ها به کار می برد زمینه را برای قتل فراهم می کند سعی کنیم در هنگام مشاجره متوجه باشیم که چگونه صحبت میکنیم فردی که عصبانی است گاه به خاطر فقط یک کلمه باعث اقدام اشتباه او می شویم به خصوص در درگیری های خیابانی یا تنش هایی که بین زوجین رخ میدهد که این قبیل مسائل بیشتر به چشم می‌خورد.

کدخبر: 922964 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟