سارقان پسته دامغان به دام پلیس افتادند

به گزارش رکنا، سرهنگ غلامحسین عرب ضمن بیان اینکه طی دو عملیات جداگانه پنج سارق پسته در دامغان دستگیر شدند، ابراز داشت: عملیات نخست در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر وجود دو سارق در باغات پسته موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت.

وی ضمن بیان اینکه با رصد اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی دو سارق دارای سوابق کیفری سرقت و مواد مخدر بودند، دستگیر شدند، افزود: در بازرسی منزل یکی از متهمان ۴۵ کیلو پسته تازه و وسایل سرقتی کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی دامغان ضمن بیان اینکه طی عملیات دیگری سه سارق سابقه دار باغات پسته شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: در منزل یکی از این سه نفر ۳۰۰ کیلو پسته تازه کشف و ضبط شده است.

عرب ضمن بیان اینکه برای پیشگیری از بروز این سرقت‌ها در فصل برداشت پسته گشت‌های محسوس و نامحسوس در شهرستان فعال شده است، تصریح کرد: پلیس برای حمایت از کشاورزان دامغانی تا پایان برداشت محصول در کنار مردم حضور خواهد داشت.

وی ضمن بیان اینکه گشت‌های شبانه روزی برای کاهش وقوع سرقت فعال هستند، افزود: از کشاورزان پسته کار دامغانی نیز تقاضا داریم که اقدامات حفاظتی لازم شامل دیوار، حفاظ، وجود نگهبان، دوربین و غیره را برای پیشگیری از وقوع جرم حتماً انجام دهند و موارد مشکوک را گزارش کنند تا موضوع رسیدگی شود.

 

کدخبر: 921700 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟