این مرد اعدامی پس از بخشش با لباس پلیس و اسلحه به سراغ مردم می رفت + فیلم و جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، رسیدگی به این پرونده از ۱۷ مرداد ماه از زمانی شروع شد که پلیس رباط کریم  به خودروی پراید در جاده ساوه مشکوک شد در عملیات تعقیب و گریز واستعلام خودروی متواری مشخص می‌شود این خودرو سرقتی بوده است و یکی از سرنشینان خودرو که خودش را پلیس معرفی کرده بود مشخص شد بارها در محله های مختلف به ویژه در پرند دست به اخاذی ازمردم می‌ زده است.

پلیس قلابی که با پوشیدن لباس پلیس با درجه سرگردی و سرهنگی خودش را کارآگاه تخصصی پلیس آگاهی معرفی می‌کرد حتی کارت شناسایی جعلی هم داشت برای گمراه کردن مردم محله و آشنایان  اسلحه اش و دستبند ش را سعی می‌کرد به مردم نمایان کند.

در پرونده های کلاهبرداری با دعوت افراد به خانه اش طوری وانمود می‌کرد که کارآگاه پلیس آگاهی است برای این کار حتی عکس های خود را با لباس پلیس در دیوار خانه میزد تا افراد او را بعنوان پلیس قلمداد کنند.

در برخی موارد هم از تعدادی ازمردم پول می‌گرفت  تا اعضای خانواده اشان را که درگیر اعتیاد است را به کمپ منتقل کند.

سرهنگ علی زنگه فرمانده انتظامی رباط کریم در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت:پس از  شکایت ۸نفر نفراز شهروندان پرند از این متهم  این پرونده با جدیت  ویژه روی میزکارآگاهان پلیس رباط کریم قرار گرفت.

وی درباره سابقه کیفری متهم گفت:متهم پیش از این در شمال کشور به خاطر قاچاق  شیشه به اعدام محکوم شده بود که پس از عفوی که شامل حالش شد و گذراندن ۸ سال محکومیت حبس آزاد شد و به رباط کریم آمد و این بار تحت عنوان مامور پلیس قلابی از مردم اخاذی می‌ کرد.

فرمانده انتظامی رباط کریم از مردم خواست وقتی پلیس به آنهامراجعه کرد حتما از وی کارت شناسایی بخواهند و اگر به او مشکوک هستند با پلیس ۱۱۰تماس بگیرند.

وی با اعلام اینکه رسیدگی به این پرونده با قوت هرچه بیشتر تحت پیگیری قرار دارد و تعداد شاکی های پرونده به نظر می رسد هر روز بیشتر می‌شود.

 

کدخبر: 921508 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟