دستور قضائی برای پیگیری علت آتش‌سوزی در شهرک صنعتی ایوانکی صادر شد

به گزارش رکنا، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی، به رئیس حوزه قضائی آن بخش دستور داد تا شخصاً در محل حاضر شود و علت وقوع این حادثه را بررسی و پیگیری قانونی کند.

وی گفت: صبح روز گذشته در پی وقوع حادثه آتش‌سوزی در کارخانه تولید عطر و ادکلن در شهرک صنعتی ایوانکی، به رئیس حوزه قضائی آن بخش دستور ورود قانونی برای ساماندهی حادثه صادر شد.

عبداللهی ادامه داد: بنا به اطلاعات اولیه، متأسفانه برخی از نیروهای شاغل در آن واحد تولیدی آسیب دیده‌اند که تعداد دقیق حادثه‌دیدگان تاکنون مشخص نیست ولی تاکنون تلفات جانی گزارش نشده است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: با توجه به وجود دو منبع اشتعال‌زا در آن کارخانه، برای جلوگیری از افزایش حجم آتش‌سوزی از شهرهای هم‌جوار افزایش تیم‌های اطفا حریق اعزام شده است و همچنین نیروهای امدادرسانی، امنیتی و انتظامی برای ارائه خدمات مربوطه در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

عبداللهی بیان کرد: در خصوص علت تامه وقوع حادثه و اینکه شهرک صنعتی ایوانکی از شهرک‌های تولیدی فعال و پرتعداد از حیث واحدهای اشتغال آفرین به‌شمار می‌آید و آیا تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی به تعداد کافی در آن منطقه وجود داشته یا خیر و همچنین شناسایی و تعقیب قانونی علل وقوع این حادثه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کدخبر: 921317 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟