مرد بیکار 2 ماه در کنار پلیس روسیه فعالیت کرد

به گزارش رکنا، یک فرد بیکار روس موفق شد با پوشیدن اونیفورم جعلی پلیس به مدت دو ماه در جمع ماموران رسمی این نیرو حضور پیدا کند و با آنها به گشت‌زنی بپردازد.

پایگاه اطلاع‌رسانی آدیتی سنترال در این باره نوشت: ویکتور که یک مرد 48ساله بیکار از اهالی روسیه است، بعد از اینکه اونیفورمی شبیه به نیروهای پلیس خریداری کرد، توانست به صفوف افسران پلیس روستای خود بپیوندد و در آنجا به فعالیت بپردازد.

این مرد با توجه به اونیفورم پلیس و توانایی و مهارتی که در ایفای این نقش از خود نشان داد، همراه با افسران اصلی به گشت‌زنی در خیابان‌ها می‌پرداخت، شماری از رانندگان متخلف را متوقف می‌کرد و حتی آموزش‌‌هایی در رابطه با قواعد رانندگی به برخی از رانندگان می‌داد.

این رسانه اشاره‌ای به دلیل انتخاب این شغل خاص از سوی ویکتور نکرد و نگفت آیا این مساله ارتباطی با تلاش برای دریافت رشوه از رانندگان خودروهای متخلف به عنوان یک منبع درآمد داشت یا خیر.

گفته می‌شود هنگامی که بازرسان در حال بررسی عملکرد افسران این منطقه از طریق دوربین‌های موجود بودند، متوجه شدند در این منطقه پنج افسر پلیس در حال فعالیت هستند، در حالی که اوراق آنها نشان می‌داد چهار افسر به انجام این کار مامور شده‌اند، همین امر به کشف این پلیس قلابی در ساختار امنیتی این منطقه از روسیه انجامید.

کدخبر: 921225 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟