7 شرور قدارکش و مسلح در بهارستان به جان هم افتادند / پلیس وارد عمل شد + عکس

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از  5 مرداد ماه سال جاری  از وقتی شروع شد که در پی تیراندازی با سلاح جنگی در درگیری 7 شرور با یکدیگر و مجروح شدن یک نفر از آنان در کوچه میلان 11 گلستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

عاملان تیراندازی که پس از درگیری مسلحانه متواری شده بودند با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان با شگردهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده،  مخفیگاه  آنها شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این گزارش حاکی است با هماهنگی مقام قضائی در نهایت روز گذشته 5 نفر ازعاملان تیراندازی در پرند شناسایی شدند که از مخفیگاه آنها تعداد 11 قبضه سلاح سرد و گرم  و تعداد 17 عدد گوشی تلفن همراه و مودم نیز کشف شد.

سرهنگ عسکری نیا فرمانده انتظامی بهارستان به خبرنگار رکنا گفت: سه دستگاه خودرو از مخل مخفیگاه این افراد شرور نیز مورد توقیف پلیس قرار گرفت هن اکنون متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

دستگیری

کدخبر: 920096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟