قتل خونین پسر جوان با چاقوی 20 سانتی در شهریار / یک دختر در صحنه جرم حضور داشت

به گزارش رکنا، سرهنگ فضل الله سواری پور با اعلام این خبر گفت: برابر اعلام کلانتری 13 امیریه شهریار و مرکز فوریت های پلیسی 110 ساعت 2 بامداد روز 13 مرداد ماه سال گذشته، یک فقره قتل بر اثر نزاع و درگیری در روستای یبارک روی می دهد که جریان آن بر اثر وخیم بودن حال یکی از مصدومان‌‌، وی به بیمارستان تامین اجتماعی شهریار منتقل می شود با حضور پلیس در محل یک قبضه سلاح سرد چاقو 20 سانتی متری کشف شده و در تحقیقات از اهالی محل معلوم شد در این درگیری یک دختر و 2 پسر حضور داشتند که پس از مجروح کردن متوفی، محل را ترک کرده و متواری شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با حضور مأموران انتظامی کلانتری امیریه در بیمارستان مشخص می شود جوانی 18 ساله ساکن وحیدیه شهریار به دلیل ضربه چاقو در بیمارستان فوت کرده که مأموران پلیس آگاهی با حضور در بیمارستان و طی هماهنگی با مقام قضائی، جسد را جهت تعیین علت تامه فوت به پزشکی قانونی منتقل می کنند.

سرهنگ سواری پور افزود: پس از وصول پرونده به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان جرائم جنائی قرار گرفت که با آغاز تحقیقات صورت گرفته مشخص شد 2 نفر در قتل مقتول نقش داشتند که هر دو نفر پس از وقوع قتل متواری شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با بازبینی فیلم ضبط شده توسط دوربین های مداربسته محل وقوع قتل مشخصات یکی از عاملان قتل بدست آمد و متهم در یکی از شهرهای حومه شهریار دستگیر و پس از صدور قرار قانونی روانه زندان شد و تلاش در جهت دستگیری متهم اصلی به قتل با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ سواری پور اعلام کرد: با کنترل نامحسوس خانواده فرد دستگیر شده و افراد مرتبط با او، سرنخ هایی از تردد متهم اصلی در یکی از روستاهای کوهستانی و صعب العبور شهرستان کنگاور استان کرمانشاه به دست آمد و با اعزام یک تیم به منطقه، متهم حین تردد به روستای "کارخانه" از توابع شهرستان کنگاور در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی غرب استان تهران منتقل شد.

سرهنگ سواری پور بیان داشت: در تحقیقات به عمل آمده از متهم، وی صراحتا به قتل جوان 18 ساله در روستای یبارک شهریار با ضربه چاقو اعتراف کرد که با صدور قرار بازداشت موقت جهت ادامه تحقیقات وبازسازی صحنه قتل در اختیار پلیس آگاهی غرب استان تهران قرار گرفت.

کدخبر: 919756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟