شبیخون پلیس به سارقان مسلح دکه روزنامه فروشی چهاردانگه / با وینچستر شلیک کردند + جزییات و فیلم

به گزارش رکنا، نخستین ساعات بامداد شنبه 14 مرداد 3 سارق مسلح نقابدار با وینچستر و قمه به یک کیوسک در میدان چهاردانگه حمله کردند. صاحب دکه می‌گفت، یک نفر هم داخل خودرو پژو 206 منتظر سارقان بود. پس از اینکه سارقان مشکی‌پوش نقابدار وارد دکه شدند، با شلیک چند گلوله و ایجاد رعب و وحشت و تهدید مرد جوان فروشنده بلافاصله جعبه‌های سیگار، مواد خوراکی و دخل را خالی کردند و متواری شدند. در حالی که فیلم این سرقت مسلحانه خیلی زود در فضای مجازی منتشر شده بود، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران دستور پیگیری ویژه این حادثه و شناسایی، دستگیری و برخورد قانونی با سارقان را صادر کرد.

سعید دوستی‌نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع این سرقت مسلحانه توسط چند فرد شرور از یک کیوسک در بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، حسب دستور ویژه رئیس کل دادگستری استان تهران، موضوع به‌صورت فوق‌العاده در دستور کار قرار گرفته و اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری این مجرمین انجام شد.

دادستان شهرستان اسلامشهر، بیان کرد: باوجود پوشش چهره سارقان با تلاش‌ها و پیگیری فرماندهی انتظامی شهرستان اسلامشهر، مأمورین مجرب اداره آگاهی این شهرستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره اطلاعات با اقدامات پلیسی و رصد اطلاعاتی موفق به کشف سرنخ‌هایی از سارقان مسلح شدند که با هماهنگی انجام شده مجرمین شناسایی شدند. با توجه به حساسیت موضوع با کنترل محل‌های تردد مجرمین و تحقیقات میدانی مأمورین پلیس امنیت و اداره آگاهی نیروی انتظامی شهرستان اسلامشهر، این سارقان مسلح در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان شهرستان اسلامشهر با اشاره به اینکه، پرونده این سرقت در حال تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قضایی است، خاطرنشان کرد: با اعتراف مجرمین و اطلاعات به‌دست آمده، تاکنون یک نفر مالخر اموال مسروقه هم شناسایی و دستگیر شده و بزودی اخبار و اطلاعات تکمیلی از این پرونده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

کدخبر: 919272 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟