پایان کار دزدان حرفه ای خانه ها در ولنجک

به گزارش رکنا، سردار محمد گودرزی گفت: ۱۵ مرداد ماه با وقوع سرقت از اماکن خصوصی در محدوده ولنجک رسیدگی به موضوع سریعا در دستور کار تیمی زبده از ماموران کلانتری ۱۶۳ این محله قرار گرفت و با توجه به اهمیت موضوع عوامل این یگان وارد عمل شدند و پس از حضور در محل مشخص شد سارقان با تخریب قفل‌های درب ورودی و قطع برق سیستم‌های حفاظتی وارد اماکن خصوصی شدند.

با تحقیقات محلی محدوده جغرافیای جرم و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان سابقه‌دار متهمان که حدوداً ۳۵ و ۳۹ ساله بودند را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد متهمان از افراد سابقه‌دار و حدوداً ۴ ماه قبل از زندان آزاد شدند.

تیم عملیات کلانتری در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در بیستم مرداد ماه مخفیگاه متهمان را در محدوده ولنجک شناسایی کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران عنوان کرد: تیم عملیات پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی روز گذشته راهی مخفیگاه متهمان شدند و سارقان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند که در بررسی‌های اولیه اموال مسروقه مورد نظر که در یک انبار متروکه بود کشف شد.

 این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان پس از انتقال به کلانتری ولنجک در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت اماکن خصوصی اعتراف و انگیزه خود را تامین نیازهای مالی عنوان کردند و تاکنون ۵ مال باخته به کلانتری مراجعه به اموال خود را شناسایی کردند. متهمان نیز پس از تکمیل پرونده به مرجع قضایی اعزام و سپس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

کدخبر: 918354 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟